Bedankt voor de steun

Langs deze weg willen wij een ieder bedanken die ons gesteund hebben, via mail en per telefoon, in de moeilijke tijd die we de eerste dagen gehad hebben hier. Het was zeker niet makkelijk. Veel emoties en spanningen. Dan is het heel fijn dat er bemoedigende woorden vanuit Nederland komen. Deze steun hadden we echt hard nodig. We hadden echt besloten te stoppen en terug te reizen naar Nederland. Maar gelukkkig lijkt alles nu beter te gaan.

Groeten vanuit Krakow
Ben, Anita, Pawel en Patryk

Reis 2 Dag 16

Dag 16 Donderdag 27 September 2007

Vandaag was het een zonnige dag hier in Krakow. Na het ontbijt en de koffie zijn we alvast wezen kijken waar we morgen moeten zijn voor het gezinsonderzoek. Dit was makkelijk te vinden dus kunnen er morgenvroeg zo heen rijden. Daarna zijn we naar het nieuwe winkelcentrum geweest in Krakow vlakbij het station. Hier hebben we voor Pawel en Patryk wat nieuwe kleren gekocht. Dit ging best goed al was het passen even een probleem. We zijn daar naar de McDonald's geweest. Nou dit ging boven verwachting heel goed. Patryk bleef rustig zitten toen Pappa in de rij stond. Nou Patryk heeft zeer goed gegeten vond het erg lekker at alles op. Pawel kon niet alles op. Toch weer een nieuwe ervaring. Altijd afwachten in zo een situatie hoe Patryk reageert. Maar als het eten aangaat dan is Patryk niets teveel. Heerlijk om te zien hoe smakelijk hij kan eten. Na het eten zijn we weer terug gegaan naar het appartement. Hier hebben de jongens even t.v. gekeken en Pawel nog gekleurd. Daarna gestoeid. Het was duidelijk dat ze elkaars grenzen behoorlijk aan het aftasten waren. Gegil en gekrijs. Elkaar de schuld geven. Hoort er allemaal bij. Na het avondeten samen in bad. Patryk sliep al vrij snel. Ook Pawel vandaag vroeg naar bed. Morgen is het vroeg op we worden om half 9 al in het adoptiecentrum verwacht. We moeten midden door het centrum dus op tijd weg gaan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal,

ik kreeg vandaag een hele mooie kaart met een leuke foto, het hele team heeft hem gezien en morgen laten we hem aan de kinderen zien.
Vandaag ook wat foto's geregeld op school, die zal ik via het mailadres sturen.Ik lees in jullie verhalen dat het steeds een beetje beter gaat, gelukkig. Het is wel een hele onderneming en dan ben je blij met elke vooruitgang.
ik lees jullie belevenissen wel weer via de mail.

groeten Juf Mariel

Anoniem zei

Hoi hoi

Een hele goede tijd in Polen.
De start was even moeizaam maar nu lijkt het gelukkig goed te gaan, fijn hoor.
Geniet ervan en hopenlijk gaat de tijd snel om.

Groetjes Johan en Klaasje
Michal en Weronika-judith

Anoniem zei

Hoi Anita en Ben,

Zojuist even bijgelezen op jullie weblog. Kom ik jullie na zoveel tijd weer tegen, val ik met mijn neus in de boter, kan ik lekker meelezen. :-)
Mooie mannen hebben jullie hoor. Ik geloof dat een berichtje plaatsen hier wel gaat lukken. Ik wens jullie nog heel veel geluk met elkaar en geniet van de tijd in Polen.

Lennie